Kontakt oss

Frucon² OG AMERICAN TOURISTER TAR GJERNE IMOT DINE SPØRSMÅL OG KOMMENTARER. VELG DITT SPØRSMÅL.


Jeg har et American Tourister-produkt, og jeg har et spørsmål.

Reparasjoner:

Vi anbefaler at du går til et autorisert American Tourister reparasjonssenter for å få reparert bagasjen din, siden vi vet at de vil ta godt vare på kofferten din. Selv om alle kvalifiserte koffertverksteder kan reparere kofferten din, er det kun autoriserte American Tourister reparasjonssenter som kan gjøre reparasjoner som går på garantien. Klikk her for å finne ditt nærmeste reparasjonssenter.
Les vårt avsnitt om reparasjoner i Ofte Stilte Spørsmål for mer informasjon.

Kontakt oss på e-post:


Jeg vil bestille en reservedel.

Les vårt avsnitt om nøkler, låser og reservedeler i våre Ofte Stilte Spørsmål.

Jeg vil kontakte salgsavdelingen for å få tilbud på et produkt (inkludert B2B).

Kontakt oss på e-post:


OSS:
Spørsmål: Hvor finner jeg hele katalogen?
Svar: Du kan laste ned vår nyeste katalog her.

Jeg vil kontakte kundestøtte angående mitt kjøp i nettbutikken.

Kontakt kundeservice


Åpningstider:
Mandag–fredag: 08.15–17.30 (GMT+1)
Oppgi bestillingsnummeret eller kontonummeret du fikk da du sendte inn bestillingen din.

OSS:
Spørsmål: Kan jeg bestille et produkt som ikke ligger i nettbutikken?
Svar: Det kan du dessverre ikke gjøre.
Spørsmål: Når blir bestillingen min levert?
Svar: Logg deg på kontoen din for å se sporingsnummeret.
Spørsmål: Hvordan returnerer jeg kofferten min?
Svar: Gå til vår side for frakt og retur for mer informasjon.